یك ماه پس از لژیونر شدن و برتری در مسابقات صربستان سریع ترین دختر ایران: تمام انرژی خویش را برای المپیك می گذارم

به گزارش فرم نو بانوی دونده ایران از وضعیت تمرینات خود در صربستان اظهار رضایت كرد.

به گزارش، فرزانه فصیحی، دونده ایران كه اخیرا به باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان پیوسته است، ۳۰ آذر در هفته اول مسابقات آزاد صربستان در ۶۰ متر زنان با ثبت زمان ۷.۴۶ مقام اول را به دست آورد.

فصیحی در مورد وضعیت تمرینات خود در صربستان به ایسنا اظهار داشت: حدود یك ماه و نیم است كه به صربستان آمده ام و تمریناتم را دو روز پس از ورودم شروع كردم. خوشبختانه همه چیز عالی است و تمرینات به خوبی پیش می رود. علاوه بر این از نظر امكانات، مربی و باشگاه شرایط خوب است و اینكه بدون حاشیه روی تمرینم تمركز می كنم تأثیر مثبتی روی عملكردم داشته است.

او با بیان رضایت از وضعیت تمرینات خود در صربستان بیان كرد: از نتیجه مسابقه راضی هستم چون یك ماه و نیم است كه تمرینات را آغاز كرده ام و در نخستین مسابقه هم نتیجه نسبتا خوبی گرفتم. البته تازه مسابقات شروع شده و هنوز به اوج آمادگی نرسیده ام اما اینكه می توانیم هر هفته مسابقه بدهیم نقطه قوت بزرگی است.

بانوی دونده ایران بیان كرد: فكر می كنم طی چند سال كلا در ۱۰ مسابقه داخل سالن شركت كردم اما در صربستان می توانم این ۱۰ مسابقه را در یك ماه انجام بدهم. این مورد خیلی خوب است و سطح آمادگی من را برای اهداف بزرگتری كه دارم بالاتر می برد.

او با اشاره به اینكه باشگاه تصمیم می گیرد كه در كدام مسابقه شركت نماییم، اضافه كرد: من شنبه، ۳۰ آذر در یك مسابقه شركت كردم و اول شدم. شركت كننده های دیگر را خیلی نمی شناسم اما تصمیم گرفتم كه روی كار خودم تمركز كنم و سطح كار خودم را بالا ببرم. كاری ندارم كه اختلاف چقدر است، تمرین می كنم و مسابقه می دهم تا عملكرد خودم را بهتر ارزیابی كنم.

فصیحی در مورد برنامه خود تا المپیك ۲۰۲۰ بیان كرد: بطور قطع المپیك رویای هر ورزشكاری است اما تصمیم گرفتم پله به پله پیش بروم؛ در مرحله اول مسابقات قهرمانی آسیا را داریم كه تیم ملی ورودی خاصی دارد و خوشخبتانه آنرا كسب كردم، پس از آن مسابقات آسیایی است و در ادامه هم جهانی داخل سالن را داریم؛ بعد از آن فصل جدیدی را برای مسابقات فضای باز شروع می كنم و قول می دهم تمام انرژی ام را برای المپیك بگذارم. برنامه ریزی های دیگری هم دارم كه امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و به هدفم برسم.