سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: لیگ امسال مدعیان بیشتری دارد

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان حضور بازیكنان خوب و باتجربه در تیم های مختلف را دلیل جذابیت لیگ امسال دانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه در حالی انجام شد كه در یكی از مهمترین دیدارهای هفته سپاهان اصفهان توانست با نتیجه پنج بر یك حریف خود تیم هیات فوتبال البرز را از پیش رو بردارد.
بیان محمودی سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا، درباره این بازی اظهار داشت: توانستیم با یك نتیجه قاطع پیروز میدان باشیم. در ابتدای نیمه اول شرایط بازی با عنایت به برنامه ای كه از قبل در نظر گرفته بودیم پیش نرفت و با یك گل راهی رختكن شدیم ولی با صحبت هایی كه بین دو نیمه داشتیم توانستیم چیدمان بهتری در تیم ایجاد نماییم و در نهایت با چهار گل دیگر به ثمر برسانیم و نتیجه را به سود خودمان به انتها برسانیم.
او درباه اعتراضاتی كه در طول بازی نسبت به داوری داشت، اظهار داشت: با وجود احترامی كه برای داور بازی خانم جعفری قائلم ولی نمی دانم به سبب امروز چنین قضاوتی را انجام می دانند. در یك صحنه گلر البرز بعد خروج از محوطه جریمه دست را با دست گرفت ولی داور نه تنها او را اخراج نكرد، هیچ خطایی هم نگرفت. امیدوارم كه دلیل قانع كننده ای برای این كار داشته باشد.
محمودی درباره شرایط تیمش در این دور لیگ اظهار داشت: بازیكنانی داریم كه در كنار یكدیگر یك تیم فوق العاده را ایجاد كرده اند و بدون ایجاد حاشیه روز به روز بهتر می شوند.
سرمربی سپاهان درباره این دوره لیگ اظهار داشت: بازیكنان خوب برخلاف سال گذشته، در تیم های مختلف پخش شده اند و همین سوژه موجب افزایش تیم های خوب و مدعی برای حضور در بالای جدول شده است و بدین سان هیجان لیگ افزایش یافته است. امیدوارم همین روند پیشرفت فوتبال بانوان ادامه پیدا كند.
او درانتها در مورد كسب سه امتیاز بازی هفته آینده تیم اش مقابل زاگرس شیراز كه در خانه برگزار می گردد ابراز امیدواری كرد.