نازنین ملایی: برای سهمیه المپیك باید سختی زیادی را به جان بخرم

به گزارش فرم نو بانوی قهرمان روئینگ آسیا اظهار داشت: با عنایت به اینكه مسابقه سختی به نام انتخابی المپیك را پیش رو داریم برای موفقیت در آن باید سختی های زیادی را به جان بخریم.
نازنین ملایی در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور در كاپ آسیایی قایقرانی روئینگ تایلند بیان كرد: پیش از مسابقات انتخابی المپیك نیاز داریم در یك مسابقه دیگر خودمان را محك بزنیم. با وجود اینكه پس از قهرمانی آسیا استراحت داشتیم و دو، سه هفته ای بین تمرینات وقفه افتاد اما تلاش می نماییم آماده به مسابقات برویم. ۱۰۰درصد در تایلند دنبال مدال هم هستم و خوش رنگ ترین را می خواهم.
ملایی در پاسخ به این پرسش كه سخت نیست پس از قهرمانی آسیا باردیگر در یك رقابت دیگر شركت كند، تصریح كرد: بله اما ما مسابقه سخت تری به نام انتخابی المپیك را پیش رو داریم و برای موفقیت در آن رقابتها باید سختی های پیش از حضور در انتخابی المپیك را به جان بخریم.
او در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینكه مقرر است تا انتخابی المپیك با افشین فرزام كار كند، خاطرنشان كرد: بله. همانطور كه از قبل با آقای فرزام كار می كردم باز هم با او كار می كنم. من تا زمانی كه در تیم ملی روئینگ فعالیت دارم و مربی با علم بالاتری نسبت به آقای فرزام در ایران وجود نداشته باشد، همچنان با او كار می كنم.
بانوی قهرمان روئینگ آسیا با اشاره به مدت زمان پنج ماهه ای كه تا انتخابی المپیك باقی مانده است، اظهار داشت: زمان كمی تا انتخابی المپیك باقی مانده است اما تلاش می نماییم از این زمان بهترین بهره برداری را داشته باشیم. باید فشار تمرینات را بیشتر نماییم. كسب سهمیه المپیك با عنایت به تغییر قوانین خیلی دشوار می باشد اما دور از دسترس نیست و تمام تلاشم را می كنم كه بتوانم به سهمیه المپیك برسم.
ملایی در پاسخ به این پرسش كه در این پنج ماه به چه ابزاری هایی نیاز دارد تا بهتر بتواند برای انتخابی المپیك آماده شود، تصریح كرد: مهمترین ابزاری كه هر ورزشكاری نیاز دارد آرامش و دور از بودن از حاشیه است. این مهمترین چیزی است كه می توان به هر ورزشكاری داد.