برای میزبانی دو رویداد بزرگ؛ مجموعه مینی گلف جزیره كیش بازگشایی شد

فرم نو: مجموعه مینی گلف و هیات گلف جزیره كیش با حضور دبیر فدراسیون و سرپرست موسسه ورزش و تفریحات جزیره به منظور آمادگی برای دو میزبانی بزرگ فعالیت مجدد خودرا از سر گرفت.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم كیش، نخستین دوره مسابقات مینی گلف جزیره كه همراه با برگزاری یك دوره آموزشی بود، روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ آذر انجام شد كه در مراسم افتتاحیه آن مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف، محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم كیش، سمیرامیس آریا محمدی رئیس هیأت گلف جزیره كیش و تعدادی از مسئولین ورزش حضور داشتند و زمین مینی گلف مجموعه المپیك باردیگر افتتاح شد.
امیری خراسانی در مراسم پایانی این دوره به اهمیت فعالیت این رشته در جزیره كیش اشاره نمود و اظهار داشت: گلف ورزشی مفرح، آرام بخش و خانوادگی است كه همه اقشار می توانند از آن لذت ببرند.
وی با ابراز امیدواری از اینكه جزیره كیش بعنوان پایگاه اصلی ورزش گلف تبدیل گردد از میزبانی دو رویداد بزرگ در سال آینده آگاهی داد و اظهار داشت: جزیره كیش مهرماه سال آینده میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و همین طور كاپ آزاد بین المللی مینی گلف را برعهده خواهد داشت.
امیری خراسانی آغاز فعالیت مجدد مینی گلف در جزیره را مقدمه ای برای میزبانی این دو رویداد بزرگ عنوان نمود و افزود: در همین راستا تلاش خواهیم كرد از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امكانات این رشته را به حد استاندارد برسانیم تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.
براساس این گزارش، در این دوره آموزشی مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف توضیحاتی در مورد نحوه بازی مینی گلف ارائه و اصرار كرد كه در صورت نهایی شدن تصمیمات، دو میزبانی قهرمانی آسیا و كاپ آزاد بین المللی به جزیره كیش اهدا خواهد شد.
دوره آموزشی عملی و نظریه مینی گلف كه به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم كیش طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد، با اهدا گواهینامه رسمی به تمامی شركت كنندگان پایان یافت.

منبع: