تیروكمان قهرمانی آسیا – بانكوك ناكامی كمانداران ایران ادامه دارد

فرم نو: مسابقات تیروكمان قهرمانی آسیا با حذف نمایندگان ایران در بخش انفرادی كامپوند مورد پیگیری قرار|گرفت. قبل از این و در همین بخش تیم میكس كامپوند ایران نیز حذف شده بود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مسابقات تیروكمان قهرمانی آسیا كه در تایلند جریان دارد امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی بخش كامپوند مورد پیگیری قرار|گرفت.
در این بخش از رقابت ها محمد صالح پالیزبان در مرحله یك هشتم نهایی (دور سوم) مقابل حریفی از مالزی با نتیجه نزدیك ۱۴۶ بر ۱۴۴ به برتری دست یافت و به مرحله یك چهارم نهایی صعود كرد. پالیزبان در این مرحله مقابل نماینده ویتنام با نتیجه ۱۴۳ به ۱۴۲ شكست خورد و حذف شد.
ویدا حلیمیان نیز مرحله یك هشتم نهایی برابر حریف اندونزیایی خود با نتیجه ۱۴۳ به ۱۴۲ شكست خورد و حذف شد.
نیما محبوبی و دانیال محمودزاده دیگر نمایندگان ایران در بخش بودند كه در دور دوم مقابل حریفان خود شكست خورده و حذف شده بودند.
پرونده نمایندگان ایران در بخش انفرادی كامپوند مسابقات قهرمانی آسیا در حالی بدون مدال بسته شد كه تیم میكس كامپوند ایران نیز در این رقابت ها ناكام بود. این تیم با تركیب ویدا حلیمیان و نیما محبوبی در اولین دیدار خود در مرحله حذفی با پیروزی برابر ویتنام در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت اما در این مرحله مقابل مالزی شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.
تیم میكس ریكرو ایران نیز با تركیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور در دور دوم مسابقات مرحله حذفی در مصاف با مالزی نتیجه را وگذار كرد و با حذف زودهنگام مواجه گردید.

منبع: