در دیدار با وزیر ورزش؛ احسان حدادی وعده داد: با ۶۸ متر پرتاب در المپیك توكیو طلا می گیرم

به گزارش فرم نو پرتابگر دیسك ایران كه اولین سهمیه دوومیدانی برای المپیك توكیو را به دست آورد در دیدار با وزیر ورزش قول داد كه در این بازی ها با ۶۸ متر پرتاب صاحب مدال طلا خواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احسان حدادی دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی كرد و اظهار داشت: واقعیت این است كه سلطانی فر مسائل مختلف ورزش كشور همچون قهرمانان را با دلسوزی و به صورت ریز رصد می كنند و كمتر دوستانی آمدند در وزارت ورزش و جوانان كه به اندازه ایشان مسائل دوومیدانی را تا این حد رصد كنند.
پرافتخارترین ورزشكار دوومیدانی ایران اظهار داشت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان برنامه های مختلف دوومیدانی را مرور كردیم، ایشان در جریان كامل فرایند آماده سازی بنده قرار گرفتند و برنامه های هفت تا هشت ماه آینده پیش رو تا المپیك را ارئه دادم. درباره برنامه های دراز مدت دوومیدانی صحبت شد تا به صورت گلخانه ای برخی از استعدادهای این رشته برای مدال آوری مورد توجه قرار گیرند چون كه دوومیدانی یك رشته دیربازده است و اگر این اتفاق رخ دهد بطور قطع می توانیم از این رشته در بازی های آسیایی در ادوار آینده بیشترین مدال را بگیریم چون كه هم روابطش وجود دارد و هم از پتانسیل خوبی در این رشته برخورداریم.
وی افزود: از طرفی با عنایت به این مهم كه ۱۸ سال تجربه اردوهای كشورهای مختلف اروپایی و آمریكایی را دارم، این بستر فراهم است تا دوومیدانی را از این شرایطی كه دارد نجات دهیم. سلطانی فر هم روی این مهم تاكید داشت چون كه دوومیدانی یك رشته استراتژیك هست و چون ورزش اول المپیك است و ۱۴۶ مدال در المپیك توزیع می شود و اگر نگاه ویژه شود، می توانیم در المپیك ۲۰۲۴ در رشته های دیگر دوومیدانی و در بازی های آسیایی هم مدال هایی داشته باشیم.
حدادی با اشاره به اینكه وزیر ورزش و جوانان می خواست از وی قول مدال طلای المپیك بگیرد، تصریح كرد: آرزوی هر ورزشكاری كسب مدال طلای المپیك است و من هم بدون شك هدفم خوشرنگ ترین مدال در بازی های المپیك است بطوریكه به آقای سلطانی فر این قول را دادم كه نهایت تلاش خویش را برای خوشرنگ ترین مدال داشته باشم. اگر اتفاق بدی هم برای من رخ ندهد بطور قطع می توانم در المپیك ۲۰۲۰ روی سكو بروم.
وی افزود: خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می برم و سال قبل هم در تمرینات ۶۷ متر پرتاب داشتم و در رقابت های قهرمانی جهان هم با وجود مصدومیت ۶۵ متر پرتاب كردم. در اردیبهشت ماه هم با استمرار در تمرینات و اردوها به میزان ۶۸ متر هم می رسم و تلاشم را برای حفظ آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی های المپیك ادامه خواهم داد.
حدادی حریفان جدی خود برای كسب مدال المپیكی را از كشورهای سوئد، جاماییكا، اتریش و رومانی عنوان نمود و تصریح كرد: تفاوت چندانی با حریفان ندارم و معمولا بقیه رقبا هم میزان پرتابی آنها بین ۶۷ تا ۶۶ دارند از طرفی در المپیك پیش رو هم پرتاب به میزان ۶۸ متر طلای المپیك را برای من بطور قطع محقق می سازد.
وی یكی از درخواست هایش را ایجاد شرایط مناسب برای آمادگی همراه با آرامش لازم خواند و خاطرنشان كرد: در فاصله پیش رو تا المپیك، آرامش بهترین نكته برای رسیدن به مدال المپیك است و در این بین از وزیر ورزش و جوانان و رئیس آینده فدراسیون همین حفظ آرامش را درخواست می كنم تا بتوانم با تیم مربیگری خود همچون حسین آقای توكلی كه خودش قهرمان المپیك است و بهتر از هر كسی می تواند به من روحیه و آرامش دهد، ادامه دهم. خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم حمایت لازم را دارد چون كه در رشته ما فقط من نیستم كه موفق می شوم در واقع تیم من می تواند موجبات موفقیت من را رقم بزند.
احسان حدادی توقع خویش را از رئیس آینده فدراسیون دو ومیدانی توجه ویژه به استعدادهای این رشته در سراسر كشور عنوان نمود و اظهار داشت: افزایش سطح دانش مربیان و قهرمانان با برنامه ریزی مدون امكان پذیر است. خرد جمعی و استفاده از بهترین های دو ومیدانی را به رئیس آینده این فدراسیون پیشنهاد می كنم.