ژاله فرامرزیان: میزبانی فدراسیون كبدی قابل تقدیر بود

به گزارش فرم نو معاون وزیر ورزش تصریح كرد در صورتیكه فدراسیون كبدی میزبانی جام باشگاه های جهان را بگیرد این وزارتخانه حمایت بیشتری از این رشته خواهد داشت.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، ژاله فرامرزیان كه برای تماشای دیدار فینال اولین دوره رقابت های كبدی قهرمانی جوانان جهان بین ایران و كبدی در جزیره كیش حضور پیدا كرده بود، از میزبانی این رقابت ها قدردانی نمود.
فرامرزیان در این مورد اظهار داشت: برگزاری این رویداد با تلاش بسیار زیاد فدراسیون كبدی و رئیس جوان این فدراسیون اتفاق افتاده و با همكاری سایر دست اندركاران این موفقیت به دست آمد. امیدوارم فدراسیون كبدی بتواند گام های بعدی را با موفقیت بردارد.
وی در مورد حمایت هایی كه وزارت ورزش از این رشته ها خواهد داشت اظهار داشت: تلاشی كه مسؤلان فدراسیون كبدی كردند به این نقطه رسیده است كه شاهد برگزاری مسابقات جوانان بودیم. این كار خوب حاصل تلاش ورزشكاران و مجموعه فدراسیون و حمایت وزارت ورزش بوده است.
فرامرزیان در مورد اینكه ایران میزبان جام باشگاه های جهان خواهد شد هم اظهار داشت: ان شالله اگر ایران میزبان جام باشگاه های جهان شد حتما وزارت ورزش حمایت بیشتری خواهد نمود.