سرمربی تیم ملی اسكی: كیادربندسری غرورش را كنار بگذارد

فرم نو: باقر كلهر اظهار داشت: بعضی تهمت ها از سوی كیادربندسری به من وارد شد كه قابل بخشش نیست اما با این وجود گفتم حاضرم برای حل مشكل جلسه بگذاریم.

باقر كلهر سرمربی تیم ملی اسكی آلپاین در حاشیه افتتاحیه رسمی پیست بین المللی اسكی توچال در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینكه آیا مشكلات با محمد كیادربندسری پرافتخارترین اسكی باز ایران را حل نمی كنید اظهار داشت: محمد اسكی باز خوبی است و در این شكی نیست اما ما ورزش می نماییم تا هم جسم و هم روحمان سالم بماند. متاسفانه محمد از اخلاق دور شده و صحبت هایی در مورد من كرد كه قابل بخشش نیست.
وی اضافه كرد: ساعت ۹ شب پیش از مسابقات انتخابی قبل از رقابتهای جهانی پیام داد كه من به مسابقات نمی آیم. او حتی با من تماس نگرفت یا به من پیام نداد و این نهایت بی احترامی است.
كلهر افزود: محمد پس از رقابتها ناراحت شد و به قول خودش گفت تبانی شده است. تبانی در همه جای دنیا می شود و به جهت اینكه جایگاه اسكی بازان بهتر شود این كار را می نماییم. قبلا هم در ایران این كار را بارها انجام دادیم و در همه جای دنیا هم صورت می گیرد.
سرمربی تیم ملی بیان كرد: محمد به سیم آخر زده است و در حالیكه در اردو نبوده تقاضای حقوق داشت. نایب رییس فدراسیون مبلغی برای بچه هایی كه در اردوی دائم حضور داشتند پرداخت كردند تا انگیزه ای برای ملی پوشان باشد. اما محمد مصاحبه كرد و گفت پول ما را خورده اند در حالیكه حتی هزینه ۴۰۰ هزار تومانی ایاب و ذهاب دو روزه وی به مجموعه انقلاب را پرداخت كردیم. هم مدارك و هم پرینت حساب این واریزها موجود است.
سرمربی تیم ملی خاطرنشان كرد: من در خانواده ای بزرگ شدم كه هیچ وقت نان حرام نخوردیم و به حق زندگی كردیم. متاسفانه محمد در رسانه به من تهمت زد كه واقعا غیرقابل بخشش است اما با این وجود یك ماه پیش از راه دامادشان كه دوست صمیمی من است پیغام دادم كه من حاضرم محمد بیاید و با هم صحبت نماییم. محمد نفر اول ایران است نفر اول دنیا كه نیست. چرا باید این رفتارها را تحمل نماییم. من هم بزرگتر از محمد هستم و هم مربی و پیشكسوت وی و احترامم واجب است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر كه به هر حال همه این مشكلات از بحث تبانی قبل از رقابتهای جهانی شروع شد و محمد نمی توانست بپذیرد در حالیكه نفر اول رنكینگ ایران است فرد دیگری در یك مسابقه عجیب به وی برسد اظهار داشت: هیچ كس از ورود محمد به آن مسابقات جلوگیری نكرد. اگر محمد در آن رقابتها بود صددرصد امتیاز می گرفت ولی خودش نیامد و ضرر كرد.
كلهر اضافه كرد: محمد با همه بچه های تیم قهر است و مشكل فقط من نیستم بلكه اسكی بازان دیگر هم هستند. من از خیلی افراد در زندگی گذشتم چون دنیا ارزش این چیزها را ندارد و ایشان هم باید بگذرد. محمد باید از غرورش بكاهد و بگوید اشتباه كرده است وگرنه این مشكل حل نمی گردد.