وضعیت نامشخص تیم ملی والیبال بانوان برای انتخابی المپیك

به گزارش فرم نو سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال می گوید در مورد شركت كردن تیم ملی بانوان در انتخابی المپیك هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
متین زبردست در گفت و گو با ایسنا به وضعیت قرعه كشی لیگ بانوان اشاره نمود و اظهار داشت: فهرست تیم های شركت كننده بسته شده و اسامی آنها را بوسیله فدراسیون اعلام می نماییم. زمان قرعه كشی لیگ برتر بانوان هم ساعت 14 روز یكشنبه 12 آبان است.
او در مورد لغو شدن تاریخ قبلی قرعه كشی بیان كرد: مرحله اول تیم ها از ما فرصت خواستند تا برنامه و اعتبارات خودرا كامل كنند بنا بر این فدراسیون به آنها فرصت داد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش كه آیا تیم بانوان در مسابقات انتخابی المپیك كه دی ماه برگزار می شود، شركت می كند؟ بیان كرد: فدراسیون فعلا در این مورد تصمیم خاصی نگرفته است.
زبردست در پاسخ به این پرسش كه با عنایت به برگزاری مسابقات در دی ماه و مشخص نبودن كادر فنی ایران، زمان برای آماده سازی تیم از دست نمی رود، اظهار داشت: ان شاء الله كه دیر نمی شود!
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، بعد از آنكه تیم ملی والیبال بانوان با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر آسیا جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیك را به دست آورد، جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی به تیم العربی كویت پیوست و در ادامه زبردست تصمیم گیری در مورد تیم بزرگسالان و شركت در انتخابی المپیك را به تعیین شدن وضعیت فدراسیون موكول كرد. البته فدراسیون هم ماه هاست در بلاتكلیفی به سر می برد و هنوز معین نمی باشد انتخابات آن مقرر است چه زمانی اجرا شود.