محمدلو: تیم ملی حرفه ای و سرمربی واحد نداریم كسب مجوز رسمی بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط وزارت ورزش

فرم نو: با پیگیری های صورت گرفته و نامه نگاری های مختلف برای نخستین بار انجمن بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای مجوز رسمی فعالیت خودرا از وزارت ورزش و جوانان دریافت كرد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، نشست خبری انجمن بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای بامداد امروز با حضور مسئول این انجمن، نماینده فدراسیون و اصحاب رسانه اجرا شد. حسین ثوری رئیس فدراسیون بوكس در این جلسه حضور نداشت.
در ابتدای این نشست حمید قبایی زاده نماینده فدراسیون بوكس عنوان كرد: خوشحالیم كه رسما بر فعالیت های بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای نظارت می نماییم و جهت جلوگیری از پراكندگی فعالیت ها تصمیم گرفتیم این انجمن به صورت رسمی فعالیت خودرا آغاز كند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر كه آیا این بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای همان بوكسی است كه روزبهانی در آن فعالیت می كرد اظهار داشت: بله احسان روزبهانی در همین رقابتها سهمیه المپیك گرفت و همین حالا هم سالار غلامی و برخی دوستان دیگر را در این قالب داریم.
حسن محمدلو مسئول انجمن بوكس حرفه ای نیز درباب راه اندازی انجمن بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای اظهار داشت: خوشبختانه استانداردهای لازم را درباب فعالیت های لازم بوكس حرفه ای در نظر گرفته ایم. بعضی از بوكسورها مشتاق حضور در بوكس حرفه ای هستند و ما در تلاشیم تا این نمایندگان كشورمان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوكس فعالیت كنند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباب اینكه آیا تیم ملی حرفه ای و نیمه حرفه ای خواهیم داشت و سرمربی در این خصوص انتخاب شده است اظهار داشت: خیر تیمی نخواهیم داشت و در بوكس حرفه ای و نیمه حرفه ای هر بوكسور خودش مربی اش را انتخاب می كند.

منبع: