سمانه خوش قدم: از رقبایمان در مسكو شناخت داشتیم، كار سختی برای كسب سهمیه المپیك داریم

به گزارش فرم نو سرمربی تیم ملی كاراته بانوان با اشاره به اینكه شناخت خوبی از رقبایمان در كاراته وان مسكو داشتیم، اظهار داشت: هر چه به جلو می رویم كارمان برای كسب سهمیه المپیك دشوارتر می شود.
سمانه خوش قدم در گفتگو با ایسنا، درباره عملكرد كاراته بانوان ایران در مرحله ششم رقابت های كاراته وان روسیه، اظهار نمود: در این مسابقات كه در راه كسب سهمیه المپیك قرار داشت، نفرات زیر رتبه صد در رنكینگ حضور داشتند و به همین جهت سطح كیفی رقابتها خیلی خوب بود.
سرمربی جدید تیم ملی كاراته بانوان ایران اضافه كرد: از آنجائیكه تنها ۶ مرحله دیگر كاراته وان تا آخر سال ۲۰۱۹ باقی مانده رقابت ها بسیار حساس تر شده و همه كشورها تلاش می كنند با استفاده از تمام پتانسیل خود به سهمیه های المپیك برسند.
وی خاطرنشان كرد: شناخت خوبی از رقبایمان داشتیم و تلاش كردیم به هدف هایی كه داشتیم برسیم. خوشبختانه تا حدودی در رسیدن به اهدافمان موفق بودیم و امیدوارم در ادامه راه هم با عنایت به انگیزه بالای اعضای تیم و تلاشی كه به كار می گیریم بتوانیم به اهدافمان برسیم.
خوش قدم درباره رویدادهای پیش رو هم اظهار داشت: مرحله بعدی مسابقات هشتم تا دهم آذرماه در اسپانیا برگزار می گردد. فرصت زمانی خوبی در اختیار داریم تا نقاط ضعفمان را برطرف و نقاط قوتمان را برجسته تر نماییم. امیدوارم اتفاقات بهتری در اسپانیا برای تیم رقم بخورد و بتوانیم به روند موفقیت آمیز تیم ادامه دهیم.
سرمربی تیم ملی كاراته بانوان در انتها با قدردانی از زحمات كادر قبلی تیم ملی بانوان درباره كار سخت كاراته بانوان ایران برای كسب سهمیه های المپیك، اظهار داشت: در مدتی كه افتخار همراهی تیم ملی كاراته را داشتم تلاش كردم با تمام وجود تلاش كنم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود. رویدادهای سختی را در پیش داریم و در این راه به سختی تلاش می نماییم تا در نهایت به هدفمان كه كسب سهمیه های المپیك است برسیم و سربلند باشیم. هر چه به سمت آخر رویدادهای كسب سهمیه می رویم كارمان دشوارتر می شود اما نفرات با استعداد و بسیار خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.