واكنش اداره كل ورزش و جوانان لرستان به گلایه های زهرا نجفی

به گزارش فرم نو معاون اداره كل ورزش و جوانان لرستان می گوید: شرایط موردنظر ركورددار پرتاب دیسك بانوان را فراهم می نماییم.
عبدالله عزیزپور در گفت و گو با ایسنا، در واكنش به گلایه های سیده زهرا نجفی ركورددار پرتاب دیسك نوجوانان و جوانان ایران اظهار داشت: اداره كل ورزش و جوانان لرستان ورزشكارهای مستعد را زیر نظر دارد و از آنان حمایت خواهیم كرد.
وی افزود: با رئیس هیات دو و میدانی استان در این خصوص صحبت كرده ایم و مطمئن باشید شرایط مورد نظر این ورزشكار را فراهم می نماییم.
عزیزپور اضافه كرد: این بانوی لرستانی استعداد خوبی داشته و ركورددار ایران است و می تواند بعد از سال ها با نام استان مان در میادین بین المللی نیز افتخار كسب كند.
معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینكه نگاه ویژه ای به رده های پایه داریم، اشاره كرد: وظیفه ماست كه شرایط مناسبی برای اهالی ورزش فراهم نماییم و نباید آنان به خاطر وجود مشكلات دلسرد و بدون انگیزه شوند و از شرایط آرمانی فاصله بگیرند.
وی با اشاره به اینكه ورزش لرستان از نظر استعدادیابی شرایط خوبی دارد، افزود: هنر ما این است كه بعد از كشف استعدادها آنان را شكوفا نماییم و اجازه ندهیم به سبب مشكلات مالی و امكانات، ورزش را كنار بگذارند.
عزیزپور اظهار داشت: اداره كل ورزش و جوانان لرستان همواره در كنار اهالی ورزش است و از آنان حمایت می كند.

منبع: