سرمربی تیم ملی ووشو بانوان: می توانیم 3 طلای جهانی را تكرار نماییم

به گزارش فرم نو سرمربی تیم ملی ووشو بانوان در بخش ساندا اظهار داشت: باتوجه به شرایط خوب حاكم بر تیم ملی، می توانیم همانند گذشته از سه سهمیه خود در رقابت های جهانی سه مدال طلا كسب نماییم.
راضیه طهماسبی فر در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی ووشو بانوان در كرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از آمادگی خوب بانوان سانداكار برای حضور در رقابت های جهانی شانگهای چین آگاهی داد و اظهار نمود: تابحال دو مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سرگذاشته ایم و سومین مرحله اردو نیز از ۹ شهریور در كرمانشاه شروع شده و تا هیجدهم این ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینكه تا قبل از اعزام به مسابقات جهانی دو مرحله دیگر اردو پیش رو داریم، عنوان كرد: اردوی چهارم نیز از ۲۲ شهریور تا هشتم مهر به میزبانی كرمانشاه خواهد بود و بعد از آن پنجمین و آخرین مرحله اردو را در تهران برگزار می نماییم.
سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ساندا افزود: سه بانوی سانداكار تیم ملی ووشو روز ۲۴ مهر برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ عازم شانگهای چین خواهند شد.
وی بابیان اینكه بانوان سانداكار تیم ملی ووشو تا این مرحله اردوها و تمرینات خوبی داشته اند، اضافه كرد: باتوجه به اینكه در دوره های گذشته از سه سهمیه خود سه مدال طلا كسب كردیم، برای همین در این دوره هم انتظار این است كه این قهرمانی ها را تكرار نماییم.
طهماسبی فر اشاره كرد: باشرایط فعلی حاكم بر اردوی تیم ملی و آمادگی بازیكنان می توانیم سه طلای جهانی خودرا در ساندای بانوان تكرار نماییم.
وی یادآورشد: البته برای رسیدن به این هدف رقیبان سرسختی از كشورهای آسیای شرقی همچون چین، فیلیپین، ویتنام، مالزی و… داریم كه راه را دشوار می كند، اما دست یافتنی است.
اردوی سوم تیم ملی ساندای بانوان با حضور شهربانو و الهه منصوریان و مریم هاشمی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و چهار حریف تمرینی در آكادمی ووشو مریم هاشمی كرمانشاه درحال برگزاری است.

منبع: