مسعود سلطانی فر: در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، كاراته و جودو شانس مدال داریم

فرم نو: وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در المپیك در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، كاراته و جودو هم امیدوار به كسب مدال هستیم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح هشت پروژه ورزشی استان البرز در فردیس با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های ورزشی كه در استان البرز افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار داشت: بخش خصوصی مشاركت بسیار خوبی در ساخت پروژه ها داشته كه تلاش می نماییم زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران در ورزش را بوجود آوریم.
سلطانی فر نتایج خوب و موفقیت آمیز رشته های مختلف ورزشی در یكماه اخیر را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال در میان ۱۶ تیم دوم شد و در نهایت به مقام پنجم رسید. خدا را شاكریم كه اگر ۲۰ سال پیش بردن كره و ژاپن در یك ست برای ما موفقیت محسوب می شد، حالا با تیم دوم در آسیا قهرمان مَی شویم و در جهان با تیم اصلی در میان پنج تیم برتر قرار مَی گیریم.
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تكواندو در نوجوانان آسیا، قهرمانی ایران در هاكی سالنی آسیا و مدال برنز جهانی مجتبی عابدینی در شمشیر بازی را كه برای نخستین بار به ارمغان آمد، ستود و از درخشش ورزشكاران ایرانی در مسابقات دانشجویان جهان و كارگران جهان كه سبب شور و شعف مردم شدند، به نیكی یاد كرد.
سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش اهمیت حضور مقتدرانه در بازی های المپیك ۲۰۲۰ توكیو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: سوم مردادماه سال ۹۹ المپیك ۲۰۲۰ توكیو اغاز می شود. تلاش می شود ابتدا بیشترین سهمیه ها بدست آید و سپس بگونه ای باشد كه نتیجه تاریخی رقم بخورد.
وزیر ورزش و جوانان تصریح كرد كه در كنار سه رشته كشتی، وزنه برداری و تكواندو در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، كاراته و جودو هم امیدوار به كسب مدال هستیم.
سلطانی فر حركت ورزش استان البرز را امیدوار كننده و با پیشرفت خوب دانست و نقطه عطف آنرا حضور سرمایه گذاران عنوان نمود و تصریح كرد: در كنار اماكن سخت افزاری خوب كه برای ورزش استان البرز بوجود آمده در بخش استعدادیابی هم استعدادهای كم نظیری داریم كه همه این اتفاقات خوب سبب مَی شود كه اخبار خوبی را در آینده از ورزش استان البرز بشنویم و به امید خدا شرایطی را فراهم نماییم كه به علت موقعیت جغرافیای خوب این استان، میزبانی های بیشتر رویدادهای بین المللی را برگزار نماییم.
وزیر ورزش و جوانان سالن ۶ هزار نفری كرج را هم از پروژه های مهم ورزشی كشور دانست و توضیح داد: در یازده مركز استان از این سالن های شش هزار نفری در حال راه اندازی داریم كه سالن های سنندج، شیراز و كرج مطلوب تر است و تا آخر سال ۹۸ افتتاح و به بهره برداری مَی رسد.

منبع: