آمریكا با حذف فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان رسید

به گزارش فرم نو تیم ملی فوتبال زنان آمریكا در مرحله یك چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، با شكست فرانسه به نیمه نهایی رسید و حریف انگلیس شد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دیدار حساس دو تیم فرانسه و آمریكا از مرحله یك چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان برگزار گردید و آمریكا با حساب دو بر یك به پیروزی رسید تا طلسم فرانسه برای صعود از این مرحله همچنان پابرجا بماند.
آمریكا با پیروزی در این دیدار حساس به نیمه نهایی صعود كرد و حریف انگلیس شد.
نیمه اول این بازی و در حالیكه تنها پنج دقیقه از سوت آغاز مسابقه گذشته بود راپینو بازیكن آمریكا توانست از روی ضربه آزاد دروازه فرانسه را باز كند. در ادامه میزبان در اغلب دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت جدی گلزنی روی دروازه آمریكا ایجاد كند و دو تیم با نتیجه یك بر صفر به نفع آمریكا راهی رختكن شدند.
با شروع نیمه دوم آمریكا می توانست باز هم به گل برسد اما واكنش بموقع دروازه بان فرانسه مانع از این كار شد. در ادامه فشار فرانسه برای جبران نتیجه بیشتر شد و موقعیت هایی را روی دروازه حریف به وجود آورد اما موفق به گل زنی نشد. این تیم می توانست در دقیقه ۵۷ بازی نتیجه را به تساوی بكشاند اما بی دقتی در ضربه آخر سبب شد تا توپ با فاصله كمی به بیرون برود.
در حالی كه فرانسه تیم برتر میدان بود اما روی یك ضد حمله راپینو گل دوم خویش را وارد دروازه فرانسه كرد تا شانس این تیم برای جبران نتیجه كمتر شد.
در ۲۰ دقیقه پایانی بازی حملات فرانسه شدت بیشتری گرفت اما موقعیت های این تیم یكی بعد از دیگری توسط دروازه بان آمریكا مهار می شد تا اینكه در دقیقه ۸۱ بازی رنارد بازیكن فرانسه با ضربه سر دروازه آمریكا را باز كرد اما تلاش این تیم برای جبران گل دوم بی ثمر ماند و در نهایت فرانسه در ورزشگاه مملو از تماشاگر خود با جام جهانی خداحافظی كند.