ناظر بازی ذوب آهن و شهرداری سیرجان: اتفاقاتی كه در این بازی افتاد فوتبالی نبود

به گزارش فرم نو ناظر بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان می گوید بازی این دو تیم نیازمند یك جرقه بود تا به درگیری منجر شود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، شب گذشته در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با درگیری همراه بود و دقایق آخر بازی كار به خشونت كشیده شد. الهه كاظمی ناظر بازی در این مورد به ایسنا اظهار داشت: اتفاقاتی كه افتاد فوتبال نبود، بیشتر به حاشیه های فوتبال مربوط می شد. فكر می كنم این دوتیم قبلاً مشكل یا درگیری با هم داشتند یا خط و نشانی برای هم كشیدند چون چیزی كه از بالا دیدم این بود كه این دیدار احتیاج به یك جرقه داشت تا آن اتفاقات بیفتد. جرقه هم از وقتی زده شد كه شماره ۱۰ سیرجان هنگام تعویض با آرامش تمام زمین را ترك می كرد.
او در این مورد اضافه كرد: بازیكنان سیرجان در نیمه اول سرعت بازی را كم می كردند و كمی وقت كشی داشتند اما در نیمه دوم این مورد بیشتر شد.
ناظر بازی در پاسخ به این سوال كه آیا بازیكن ذوب آهن هنگام تعویض بازیكن حریف را هل داده است؟ بیان كرد: گویا چنین اتفاقی افتاده ولی هل دادنی كه منجر به درگیری شود نبوده است. یعنی از بالا كه مشاهده می كردم رفتارش اینگونه بوده كه می خواست بازیكن سیرجان زودتر زمین را ترك كند و به مفهوم شروع درگیری نبود. در فوتبال مردان و در كشورهای دیگر هم این موضوعی معمولی و عادی است. هیچ ربطی به تیم ها ندارم و كمیته انضباطی برای تعیین مقصر باید مبحث را بررسی كند.
كاظمی در مورد عملكرد تیم داوری در این بازی اظهار داشت: كار داوری خوب بود. نقطه قوتشان این بود كه به خوبی در درگیری حضور داشتند و غائله را ختم به خیر كردند.

منبع: