نشست مشترك صالحی امیری با رامین طباطبایی و حامد حدادی انجام شد

فرم نو: رئیس كمیته ملی المپیك كه ورود به بسكتبال و پیگیری مسائل مربوط به حامد حدادی را در برنامه خود قرار داده بود، نخستین جلسه مشترك با این بازیكن و رئیس فدراسیون را برگزار كرد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، تیم ملی بسكتبال در حالی باید از حدود یك ماه دیگر اردوهای آماده سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین را آغاز كند كه هنوز در ارتباط با بازیكنانی مانند حامد حدادی، حاشیه هایی پیرامون این تیم و تصمیم گیرندگانش وجود دارد تا آنجا كه كار را به كمیته ملی المپیك و ریاست این كمیته كشانده است.
البته سوژه جدیدی مطرح نیست بلكه همان مسائل قدیمی است كه از حضور تیم ملی در پنجره های انتخابی جام جهانی شروع شد. حامد حدادی برای دیدارهای هر پنج پنجره ای كه در دوره مدیریت فعلی فدراسیون بسكتبال و در قالب رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار شد، در لیست اردونشینان تیم ملی قرار داشت اما این تیم را فقط در دو پنجره همراهی كرد. در سایر پنجره ها، حدادی به بهانه مسائلی مانند لطمه دیدگی از همراهی دیگر بازیكنان امتناع كرد بااینكه این اطمینان وجود داشت برخی مسائل و اختلاف نظرها موجب چنین تصمیمی از طرف این بازیكن شده است.
این سوژه وقتی قطعیت پیدا كرد كه حدادی یك هفته سپس آغاز تمرینات تیم ملی بسكتبال برای پنجره پایانی انتخابی جام جهانی، به محل اردو آمد و با عنوان كردن اینكه فعلاً مشكلات را كنار می گذارد و به خاطر مردم به تیم ملحق می شود، برای پیوستن به تمرینات اعلام آمادگی كرد اما سرمربی تیم ملی به خاطر تأخیرِ این بازیكن، از حضور او ممانعت كرد.
دلیل محكم تر دیگر در خصوص وجود برخی مشكلات و اختلاف نظرها میان حدادی با فدراسیون بسكتبال و تصمیم گیرندگان تیم ملی، ورود كمیته ملی المپیك به سوژه است. بگفته رامین طباطبایی این ورود هم به درخواست حامد حدادی و تماس شخصی كه وی با سیدرضا صالحی امیری داشته، انجام شده است.
در هر صورت در همین راستا روز گذشته نخستین جلسه مشترك صالحی امیری با رامین طباطبایی و حامد حدادی اجرا شد. البته ظاهراً قبل از این نشست، رئیس كمیته ملی المپیك نشستی با حامد حدادی داشته است اما جلسه عصر روز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون بسكتبال انجام شد تا مسائل شفاف تر مطرح و پیگیری شود.
اینكه در نشست مشترك رضا صالحی امیری، رامین طباطبایی و حامد حدادی دقیقاً چه موضوعاتی مطرح شده معین نمی باشد اما امید می رود خروجی این نشست، به نفع بسكتبال و تیم ملی باشد.

منبع: