پس از پیروزی در لیگ حرفه ای چین منصوریان: انگیزه ام برای كسب طلای جهان چندبرابر شد

فرم نو: قهرمان ووشوی جهان سپس كسب پیروزی ثمین در لیگ حرفه ای ساندای چین، اظهار داشت: با این موفقیت، انگیزه ام برای رسیدن به تركیب اصلی تیم ملی ووشوی ایران و تصاحب مدال طلای رقابت های قهرمان جهان، چندبرابر شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا؛ الهه منصوریان قهرمان نامدار ووشوی آسیا و جهان موفق شد مبارزه حساس خود در لیگ حرفه ای چین را با با برتری مقابل «ژانگ» قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون به اتمام رسانده تا افتخار تازه ای را كسب كند.
وی سپس این پیروزی، گفت: در عضویت تیم شانگهای هستم و در این مرحله لیگ حرفه ای چین با حریف بسیار قدرتمندی رو به رو شدم. تیمی كه در این مبارزه به مصاف آنان رفتیم از قهرمانان مطرح جهان در تركیب خود سود می برد.
منصوریان با اشاره به اینكه برای كسب برتری در این مبارزه سختی های زیادی را در ماه های اخیر متحمل شده است، اظهار داشت: در فینال بازی های آسیایی اینچئون برابر این حریف چینی شكست خورده بودم و برای جبران باخت، امید زیادی داشتم.
وی افزود: وقتی برابر حریفی شكست می خورید در مبارزه بعدی هم انگیزه زیادی دارید و هم ترس از باخت وجود دارد. در راند اول مبارزه كمی گرفتار مشكل شدم، اما در راند دوم با ضربات گوناگون پا و دست و تغییر روش مبارزه بطور كامل بر حریف چینی تسلط پیدا كرده و به پیروزی رسیدم.
دارنده سه مدال بازی های آسیایی، اشاره كرد: تمرینات سختی كه داشتم جواب داد و بالقطع این پیروزی مهم در آینده ورزشی ام تأثیرگذار است.
وی در مورد نحوه برگزاری لیگ حرفه ای چین، اظهار داشت: مسابقات در هشت وزن برگزار می گردد كه هر تیم تنها یك نماینده در وزن ۵۲ كیلوگرم زنان دارد و هفت رقابت دیگر در بخش مردان است. تیم شانگهای كه در آن عضویت دارم، حالا در رتبه سوم جدول لیگ حرفه ای ساندای چین است.
منصوریان اظهار داشت: دیدار بعدی ما ۱۰ روز دیگر است كه مبارزه نسبتاً ساده تری است و احتمال دارد در آن به میدان نروم؛ چونكه معمولاً در اینگونه مبارزات نفرات ذخیره تیم ما مبارزه می كنند.
وی با اشاره به اینكه برای ادامه تمرینات و مسابقات لیگ چین تا ۴۵ روز دیگر در شانگهای خواهد بود، اظهار داشت: سپس بازگشت به ایران تمام تلاشم را به كار می بندم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی ایران به موفقیت برسم.
قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به تركیب اصلی تیم ملی برسم تا در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان كه به میزبانی چین و در شانگهای برگزار می گردد به یك مدال طلای دیگر برسم، چونكه حالا انگیزه ام چند برابر شده است. آشنایی خوبی از شهر شانگهای دارم و می خواهم اینجا كسب طلای جهان را جشن بگیریم.

منبع: