مهدی گودرزی تاكید كرد: خلاء های ورزش سه گانه را پر می كنم، چهار سال دوره آموزشی دیده ام

فرم نو: رئیس فدراسیون سه گانه با تاكید بر اینكه با شناختی كه از این فدراسیون دارد خلاء ها را پر خواهدنمود اظهار داشت: از همین امروز برنامه هایم را آغاز خواهم كرد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مهدی گودرزی بعد از انتخاب بعنوان رئیس فدراسیون سه گانه در مورد این كه از چه زمانی برنامه های فدراسیون را آغاز خواهد كرد، اظهار داشت: از همین الان كه رئیس شده ام باید برنامه ها را آغاز كنم. نخستین مسأله ای كه درگیری ذهنی برایم بوجود آورده است و برایش برنامه دارم این است كه رشته ما آن طور كه شایسته بود دیده نشده است و من می خواهم تمام زیر شاخه های رشته سه گانه را راه اندازی كنم.

گودرزی در پاسخ به این سوال كه همكاری با مربی پرتغالی تیم ملی همچنان در دستور كار خواهد بود یا خیر؟ اظهار داشت: من در كلاس مربیگری سطح دو جهان افتخار این را داشتم كه شاگرد او باشم و خودم زمینه حضورش را در ایران فراهم نموده ام. ما با او صحبت كرده ایم و با او دو جلسه در مورد اهداف و برنامه های آینده صحبت كردیم.

رئیس فدراسیون سه گانه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص این كه در رشته سه گانه به نظر می آید كمیته فنی جایی نداشته باشد و بنا دارد كه كمیته فنی تخصصی و با استفاده از افراد كارشناس را راه اندازی كند، اظهار داشت: من چهار سال در این رشته آموزش دیده ام. درك صحیحی از این رشته دارم. ازاین رو مطمئن باشید كه خلاءها را رفع خواهم كرد.

او در مورد استفاده بیشتر از شیرین گرامی، بانوی سه گانه كار ایران نیز، تصریح كرد: او نماد و الگو برای ما است و می تواند زمینه ذهنی را برای جذب هر چه بیشتر افراد به سه گانه را فراهم آورد. همان گونه كه فوتبال نمادها و الگوهای زیادی دارد و سبب شده در میان مردم محبوب باشد ما هم الگوسازی را در دستور كار خود قرار می دهیم.
انتهای پیام