گل محمدی رای نیاورد؛ علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی شد

به گزارش فرم نو مجمع فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان را بعنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون برگزید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مجمع انتخاباتی فدرلسیون قایقرانی با هدف انتخاب رئیس این مجموعه عصر امروز سه شنبه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش در محل سالن هگمتانه هتل المپیك برگزار گردید. شهنازی دبیركل كمیته المپیك، گواری سرپرست فدراسیون و شروین اسبقیان از دیگر مسئولین حاضر در مجمع بودند.
در ابتدای این مجمع، حسین دهقانی دبیر مجمع در حالی از انصراف خسرو ابراهیمی به صورت مكتوب اطلاع داد كه نام وی قبل از این در میان كاندیداها نبود. همین طور ناصر طالبی، فرحناز امیرشقاقی، سعید كاظمی و سید رضا میرابوطالبی هم از حضور در انتخابات انصراف دادند.
پس از آن علیرضا سهرابیان، رضا گل محمدی و محسن میلاد برنامه های خویش را برای مدیریت فدراسیون عرضه دادند. قبل از آغاز رای گیری، دوربین مدار بسته سالن كه بالای سر جایگاه نوشتن ارای هیاتها بود با پاكت پوشانده شد. یكی از روسای هیاتها در هنگام نوشتن رای از برگه خود عكس گرفت كه به وی تذكر داده شد.
در آخر رای گیری علیرضا سهرابیان با ۲۱ رای رئیس فدراسیون شد. رضا گل محمدی ۱۷ رای آورد. محسن میلاد دیگر كاندیدای این انتخابات موفق به كسب رای از جانب حاضرین مجمع نشد.
سهرابیان بعد از كسب رای از جانب حاضرین در مجمع از روسا به علت اعتماد به وی تشكر و ابراز امیدواری كرد بتواند برنامه هدفمند چهار ساله ای كه تدوین كرده است را به اجرا در بیاورد.