محمدیان: جودو بانوان تعطیل نیست

به گزارش فرم نو نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و كوراش می گوید وضعیت جودو بانوان مشخص است و طبق برنامه پیش می رویم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، بعد از بازگشت تیم ملی جودو بانوان ایران از بازی های آسیایی 2018 جاكارتا، جودو بانوان فعالیت چندانی نداشت و هیچ اردویی برای تیم ملی بانوان بزرگسالان برگزار نشد. این وضعیت سبب تولید انتقادهایی شد كه جودو بانوان رها شده است.
در همین راستا لیلا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و كوراش به ایسنا اظهار داشت: شرایط جودو بانوان مشخص است مسابقات المپیاد نونهالان را برگزار كردیم و به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان بزرگسال كشور تا حدود 15 روز دیگر هستیم. معمولا در 6 ماه اول سال برنامه ریزی اردوهایمان را داریم و در 6 ماه دوم بیشتر كلاس هایمان را تشكیل می دهیم. ازاین رو طبق تقویم كارها را پیش می بریم. آقای درخشان حدود یك ماه است كه استعفا داده اما كارهای فدراسیون تعطیل نشده و طبق روال قبلی انجام می گردد.
او در مورد نلیا كیامووا سرمربی ازبكستانی تیم ملی جودو بانوان بیان كرد: اول دی ماه قرارداد خانم نلیا تمام می گردد و وقتی مسئول جدید فدراسیون مشخص شود برنامه ریزی های جدیدی در همین راستا انجام می دهیم.
محمدیان در پاسخ به این سوال كه با تمام شدن قرارداد نلیا آیا به دنبال استفاده از مربی خارجی هستید؟ اظهار داشت: منتظر هستم مدیریت جدید فدراسیون انتخاب گردد. 100 در صد فدراسیون به مربیانی كه از خارج كشور ورود كنند، نیاز دارند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و كوراش در انتها این گفت وگو به مربیان داخلی در حوزه جودو اشاره و بیان كرد: در داخل كشور مربیان خوبی داریم و از آنها استفاده می نماییم تا كمیته فنی تشكیل گردد و تشخص دهد كه از مربی خارجی دعوت كنند تا به آنها كمك نماید. در این زمینه دستمان خالی نیست و مربیانی داریم كه سال های سال كار كردند و اعزام داشتند ازاین رو باید از آنها حمایت نماییم اما به هر حال اگر مربی به روزتری انتخاب شود، 100 درصد كمك بیشتری به ما می كند.