تجلیل از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی امسال برگزار نمی‎شود

به گزارش فرم نو به قول معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش، تجلیل از مدال‎آوران رویدادهای سال جاری و همچون بازی‎های آسیایی و پاراآسیایی امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، وزارت ورزش هر سال با برگزاری مراسمی ویژه از مدال آوران و قهرمانان رویدادهای آسیایی و جهانی در رشته های مختلف طبق آیین نامه مصوب در این زمینه تجلیل می كند. آخرین مراسم تجلیل از این ورزشكاران، خردادماه امسال با حضور رئیس جمهور برگزار گردید.
در این مراسم كه سالن اجلاس سران محل برگزاری آن بود، از ۲ هزار و ۱۷۱ ورزشكار مدال آور در میادین بین المللی تقدیر گردید.
بعد از این مراسم اما ورزش ایران میادین مختلفی را پشت سر گذاشت كه بازی های آسیایی و پاراآسیایی از مهمترین آنها بودند. در این دو رویداد و بسیاری میادین دیگر كه رقابت در آنها به صورت تك رشته ای برگزار شد، ورزشكاران كشورمان در رشته های مختلف مدال گرفتند. تقدیر از این دسته ورزشكاران چه زمانی برگزار خواهد شد؟
ژاله فرامرزیان معاونت مدیریت و توسعه منابع وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش، تصریح كرد كه مراسم تجلیل از ورزشكاران بازی های آسیایی و پاراآسیایی و در مجموع مدال آوران سال ۹۷، سال آینده برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در مراسم تجلیلی كه خردادماه برگزار شد، پاداش مدال آوری ورزشكاران تا آخر سال ۹۶ پرداخت گردید. در واقع فقط تجلیل از مدال آوران رقابت های امسال باقی مانده است.
معاون وزیر ورزش افزود: معمولا مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بهمن یا اسفندماه برگزار می شد اما بطور قطع امسال در این دو ماه برنامه ای بابت تجلیل نداریم. قاعدتا هر سال یك مراسم تجلیل برگزار می گردد كه ما آنرا امسال برگزار كرده ایم.
فرامرزیان با تاكید بر اینكه مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی سال آینده پاداش خویش را دریافت خواهند كرد، اظهار داشت: هنوز تا آخر سال چند ماه باقی مانده است و بطور قطع طی این مدت هم شاهد مدال آوری ورزشكارانمان در میادین مختلف خواهیم بود. ابتدای سال آینده مراسم تجلیل دیگری خواهیم داشت و در آن از تمام مدال آوران سال ۹۷ با پرداخت پاداش های مصوب، تقدیر خواهد شد.