پرسپولیس موفقیت ها را كامل كند؛ سلطانی‎فر: امیدوارم جشن قهرمانی پرسپولیس را در آزادی برگزار نماییم

فرم نو: وزیر ورزش نسبت به پیروزی پرسپولیس در دیدار شنبه مقابل كاشیما و قهرمانی در آسیا ابراز امیدواری كرد و اظهار داشت: شك ندارم با تلاش و اراده بازیكنان، این اتفاق می‎افتد.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر در فاصله یك روز مانده به برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور در ورزشگاه آزادی از بخش های مختلف استادیوم یكصدهزارنفری كه محل برگزاری این دیدار است، بازدید كرد.
وی پس از این بازدید اظهار داشت: امیدوارم همزمان با حلول ماه ربیع الاول نماینده ایران هم قهرمان مسابقات باشگاه های آسیا شود و دل ایرانی ها سراسر جهان را شاد كند.
وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه بازدید امروز ما از مجموعه آزادی نشان داده است همكاران ما در شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی و مجموعه آزادی در یك كار جهادگونه اقداماتی را كه به صورت معمول طی ۴ الی ۶ ماه باید انجام می شد را ظرف كمتر از یك ماه انجام دادند.
سلطانی فر تصریح كرد: این اقدامات سبب شد هم تائیدیه مقامات AFC را برای مسابقه فینال دریافت نماییم و هم استادیوم آزادی كه بیشتر از ۴۴ سال از عمرش می گذرد بعنوان یك سرمایه ملی دارای تعمیرات اساسی شود. البته كار بازسازی استادیوم آزادی را از دو سال پیش شروع كرده بودیم و به نحوی كه به روند برگزاری مسابقات لطمه ای نخورد سكوهای تماشاگران را به تدریج مرمت كردیم.
وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقه فردا اظهار داشت: امیدوارم با جشن قهرمانی كه فردا همینجا برگزار می شود، خستگی همه عوامل بازسازی این ورزشگاه و همینطور تمام دست اندركاران باشگاه پرسپولیس شامل كادر فنی، بازیكنان و مدیران از بین برود و من شك ندارم با تلاش و اراده بازیكنان این اتفاق می افتد.
سلطانی فر تصریح كرد: امیدوارم قهرمانی تیم پرسپولیس ادامه روند موفقیت های ورزش كشور در سال ۹۷ باشد. درخشش ملی پوشان فوتبال در جام جهانی، افتخار آفرینی های ورزشكارانمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ و صعود به رتبه هفتم المپیك جوانان بخشی از موفقیت ورزش ایران در سال ۹۷ بود كه امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس جشن ملت تكمیل شود. برای نخستین بار استقلال و پرسپولیس همزمان در مرحله ۱/۴ نهایی باشگاه های آسیا حاضر شدند و افتخار داریم كه یكی از نمایندگان ایران اكنون به فینال رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان در انتها اظهار داشت: تا این لحظه طبق هماهنگی ها مقرر است دكتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه برخی دیگر از دولتمردان فردا در ورزشگاه حاضر شوند و ما منتظر حضور تاریخی مردم هستیم تا به امید خدا دولت و ملت در كنار هم با هواداران میلیونی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم.