سارا شیربیگی: ۳ امتیاز بازی ها ارزش بیشتری دارد تا خانم گلی

فرم نو: ملی پوش فوتسال بانوان نامی نو می گوید ۳ امتیاز پیروزی در هر بازی باارزش تر از كسب عنوان خانم گلی در انتها رقابت های لیگ برتر است، هرچند كه دوست دارد گل های پیروزی بخش تیمش را هم او به ثمر برساند.

سارا شیربیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، سطح رقابت های این فصل لیگ برتر بانوان را بالا خواند و اظهار نمود: با عنایت به پراكنده شدن بازیكنان خوب و ملی پوش در تمامی تیم ها رقابت تیم ها امسال بسیار نزدیك به هم و نتایج غیر قابل پیش بینی شده است. امسال تمام تیم ها مدعی هستند و همین مساله سبب شده تا جذابیت مسابقات و لیگ بالاتر برود.
وی خصوص جابه جایی اسپانسر تیمش اظهار داشت: در ابتدا با نام سپیدرود وارد لیگ شدیم و البته تیم برای قهرمانی بسته شده بود اما پس از گذشت چند هفته از لیگ مشكلات ما آغاز شد كه در نهایت تا مرحله انصراف از لیگ هم پیش رفتیم كه در نهایت نامی نو اسپانسر ما برای ادامه لیگ شد و تا كنون هم تمامی تلاش خویش را برای تولید شرایط مساعد انجام دادند. سخت بود به یكباره با تیمی مواجه گشتند كه اغلب نفرات آن غیر بومی بودند، شاید شرایط خیلی مطلوب نباشد اما مطمئن هستم با گذشت زمان مساعد خواهد شد.
ملی پوش تیم فوتسال نامی نو با اشاره به اینكه نامی نو در شرایط سختی اسپانسر شد، خاطرنشان كرد: به همین علت در همان ابتدا ۳۰ درصد قراردادی كه با سپید رود داشتیم كم شد چون كه مسئولان نامی نو گفتند بودجه برای تیمداری فوتسال نداشتند و از قراردادی كه با بچه ها بستند ۲۰ درصد آنرا پرداخت كردند و البته مقرر است تا قبل از شروع نیم فصل دوم هم بازهم پرداخت داشته باشیم.
وی تصریح كرد: این جابه جایی و شرایطی كه در آن قرار گرفتیم تیم را تحت الشعاع خود قرار داد چند هفته از لیگ را بدون تمرین یا با ۲ جلسه یا یك جلسه تمرین بازی كردیم و همین مساله باعث شد در چند بازی نتایجی داشته باشیم كه هم اكنون جایگاه دوم جدول باشیم.
شیربیگی برگزاری مسابقات به صورت پلی آف را فرصت خوبی برای جبران از دست دادن امتیاز به خصوص مقابل حفاری خواند و اضافه كرد: پلی آف یعنی فرصت دوباره، امیدوارم این مرحله در شرایط درستی برگزارشود و بتوانیم از این فرصت به بهترین نحوه برای رسیدن به قهرمانی استفاده نماییم چون كه تیم ما لیاقت و شخصیت قهرمانی را دارد.
وی در مورد از دست دادن جایگاه خانم گلی در هفته پایانی دور رفت، اظهار داشت: اینكه من از ابتدای فصل در صدر جدول گلزنان لیگ بودم نتیجه كار تیمی بود، در هفته آخر فاطمه ارژنگی شرایط بهتری برای گلزنی داشت و با اختلاف بسیار كم خانم گل نیم فصل شد. برای من كسب نتیجه و ۳ امتیاز هر بازی مهم تر و باارزش تر از كسب عنوان خانم گلی در انتها فصل است. تك تك ما بعنوان یك بازیكن در خدمت تیم هستیم و یك كار تیمی انجام می دهیم تا به هدفی كه داریم برسیم.
مهاجم فرصت طلب نامی نو تصریح كرد: البته كه دوست دارم خانم گل این فصل از رقابت ها شوم اما اول من بازیكن تیم نامی نو هستیم همگی با هم تلاش می نماییم تا ابتدا به هدفی كه داریم برسیم و در كنار آن عناوین انفرادی را كسب نماییم.