سرمربی بسكتبال بانوان نامی نو: در هر بازی تمام توانمان را می گذاریم

فرم نو: سرمربی تیم بسكتبال بانوان نامی نو اظهار داشت: به راحت یا سخت بودن بازی فكر نمی نماییم چون در هر بازی تمام توانمان را به كار می گیریم.

سپیده جعفری سرمربی تیم بسكتبال بانوان نامی نو اصفهان در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت این تیم قبل از آغاز هفته دوم لیگ اظهار داشت: وضعیتمان خیلی خوب است و بازیكنان همه سرحال هستند. فردا هم در اصفهان میزبان خانه بسكتبال بندرعباس هستیم. همه بازی ها برایمان مهم می باشد و به راحت یا سخت بودن بازی فكر نمی نماییم چون در هر بازی تمام توان و قدرتمان را به كار می بریم.
وی در پاسخ به این سوال كه تا چه اندازه از تیم خانه بسكتبال بندرعباس شناخت دارید؟ بیان كرد: در مورد تیم های بندرعباس از نظر محیطی و شرایط بازیكنی تا حدودی شناخت داریم اما امسال تیم جوان تری هستند و بازیكنان قبلی كه می شناختیم احیانا بازی نمی كنند.به هر حال با عنایت به شناختی كه از بازیكن های بندرعباس داریم برنامه ریزی می نماییم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.
جعفری در مورد عملكرد تیمش در بازی برابر نارسینا در هفته اول لیگ اظهار داشت: در فصل بدنسازی بودیم و كمی هایی وجود دارد كه در هر بازی برطرف می گردد اما در كل از عملكرد بازیكنان راضی بودم.
سرمربی تیم نامی نو در مورد حضور باشگاه نامی نو در بسكتبال بانوان اظهار نمود: نخستین دوره حضور باشگاه نامی نو در بسكتبال است خدا رو شكر می كنم كه چنین اسپانسری داریم. اصفهان همیشه قطب بسكتبال بوده و پتانسیل بالایی داشته اما در چند سال قبل ركود داشتیم و ذوب آهن هم كه اسپانسری می كرد سال قبل در لیگ حضور نداشت. ما هم سال قبل حدودا همین تیم و بازیكنان به جز چند نفر، همه از اصفهان بودیم و در لیگ شركت كردیم. هم اكنون هم تیمی جوان، پرانرژی و پرتوان هستیم كه با عنایت به كسب مجوز بازی با پوشش و حضور در مسابقات غرب آسیا اسپانسرهای خوبی مثل باشگاه نامی نو جذب بسكتبال بانوان شدند و خیلی حرفه ای برخورد می كند. در نهایت هدفمان رونق بسكتبال بانوان و بازگرداندن جایگاه بسكتبال اصفهان است.
وی در پاسخ به این سوال كه از نظر مالی وضعیتتان چطور است؟ اظهار داشت: به صورت كلی وضعیت اقتصادی بهم ریخته است و اوضاع خوب قبلا الان دیگر وجود ندارد با این وجود باشگاه نامی نو تا الان حرفه ای كار كرده و شرایط خوبی برایمان به وجود آورده است به گونه ای كه از نظر قرداد، هزینه های رفت و برگشت و سایر امكانات كم و كسری نداشتیم. قدم گذاشتن در این راه با وجود همراهی این باشگاه مجهز سبب تولید انگیزه می گردد.
جعفری در انتها از رسانه ها به علت پوشش اخبار بانوان تشكر كرد و حمایت آنها را همچون حمایت اسپانسرها ضروری دانست.
تیم نامی نواصفهان فردا( پنجشنبه) در هفته دوم لیگ میزبان تیم خانه بسكتبال بندرعباس است.