برای اولین بار در قایقرانی ایران و آسیا؛ مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان در رودخانه كرج برگزار می گردد

فرم نو: نخستین دوره رقابتهای قایقرانی اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از بامداد روز پنجشنبه در رودخانه كرج آغاز می گردد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، به دنبال موفقیت های كمیته اسلالوم و آبهای خروشان كشورمان در كسب مدال در آسیا، حضور در كمپ های نخبه گزینی، كسب رتبه برترین طرح نخبه پروری در كمیته بین المللی المپیك و دریافت دو سهمیه در بازیهای المپیك جوانان آرژانتین، این دفعه این كمیته موفق به كسب امتیاز میزبانی رقابتهای قایقرانی اسلالوم در ایران شده است.
با فراهم شدن زمینه برگزاری این رقابتها، مقرر است نخستین دوره رقابتهای قایقرانی اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از بامداد فردا در منطقه رودخانه كرج ( جاده چالوس ) برگزار گردد. این مسابقات با حضور نمایندگان ازبكستان، قزاقستان، تایلند، ویتنام، چین تایپه، لبنان، هند، تركیه و قایقرانان كشورمان از فردا پنجشنبه ۱۰ آبان ماه آغاز و تا ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
برنامه برگزاری نخستین دوره مسابقات از جانب كمیته برگزاری اعلام شده است كه طبق آن امروز بامداد جلسه رسمی سرپرستان تیم ها برگزار و آئین افتتاحیه این رقابتها عصر امروز برگزار می شود.
برنامه كامل مسابقات بدین سان است:
* پنجشنبه ۱۰ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۲)
برگزاری مرحله انتخابی و مقدماتی در مواد كایاك و كانو یكنفره در دو بخش آقایان
* جمعه ۱۱ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۲)
برگزاری مسابقات تیمی
* شنبه ۱۲ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۶)
برگزاری رقابت های فینال كایاك و كانو یكنفره و تیمی زیر۲۳ سال و جوانان و توزیع مدال
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر۲۳ سال و جوانان آسیا برای اولین بار به میزبانی كشورمان در كیلومتر ۱۴ جاده كرج-چالوس (رودخانه كرج) برگزار می شود.