حضور تیم زولای ایران در مسابقات جهانی ورزش های الكترونیكی

فرم نو: مسابقات جهانی بازی كامپیوتری زولا در شهر آنتالیا تركیه برگزار گردید و برای برای اولین مرتبه نماینده ایران با تیم های تركیه و لهستان در مسابقات رسمی زولا به رقابت پرداختند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، از سال قبل كه نماینده و مجری بازی آنلاین كامپیوتری زولا در ایران اعلام نمود كه امكان حضور بازیكنان و تیم های ایرانی در مسابقات بین المللی زولا را فراهم نموده و جوانان ایرانی هم می توانند برای دستیابی جایزه نیم میلیون دلای زولا وارد رقابت شوند، هیجان این بازی برای كاربران چندین برابر شد و بازی زولا به پرطرفدارترین بازی آنلاین كامپیوتری در ایران تبدیل شد.
در همین راستا طی ماه های اخیر بازیكنان و گیمرهای علاقه مند برای حضور در این مسابقات تلاش بسیاری كردند و بعد از برگزاری تورنمنت های رسمی زولا در داخل ایران، نهایتا تیم «بروتال ایمپكت» موفق به قهرمانی در این مسابقات شد و بلیط طلایی اعزام به مسابقات آنتالیا جهت شركت در مسابقات بین قاره ای را دریافت كرد.
مسابقات بین المللی زولا در شهر آنتالیا تركیه از تاریخ ۴ مهرماه ۱۳۹۷ تا تاریخ ۸ مهرماه برگزار گردید و تیم هایی از تركیه، لهستان و ایران در آن به رقابت پرداختند.
این مسابقات بعد از قرعه كشی رسماً شروع شد و تیم زولای ایران با تیم های فنر باغچه و گالاتاسرای تركیه در مرحله مقدماتی رقابت كردند و بعد از بازی های مقدماتی طبق برنامه زمانی مشخص، بازیكنان هر تیم برای آمادگی بیشتر به انجام بازی های دوستانه و تمرینی پرداختند.

نهایتا در تاریخ ۴ مهر بازی های رسمی زیر نظر مسئولان بازی زولا برگذار شد كه در نتیجه آن هر دو نماینده تركیه، یعنی تیم های فنر باغچه و گالاتاسرای به مرحله نهایی راه یافتند و متاسفانه تیم ایران از سعود به مرحله بالاتر بازماند.
هرچند كه در این مسابقات بازیكنان ایرانی در دستیابی به جایزه نیم میلیون دلاری مسابقات جهانی زولا ناكام ماندند، اما این تجربه بسیاری خوبی برای كابران ایرانی شد كه برای نخستین بار در مسابقات بین المللی ورزش های الكترونیكی شركت كردند و این تازه آغاز راه علاقه مندان به بازی زولا و البته جوایز پرارزش این مسابقات است.
طی مراحل مختلف این مسابقات، تیم زولای ایران توانست با نحوه بازی و تكنیك های تیم های قدرتمند خارجی كه در دوره های آتی هم جزو رقبای ایران خواهند بود، بیشتر آشنا گردند تا در تورنمنت های بعدی با قدرت بیشتری وارد مسابقات جهانی شوند.
نكته اینجاست كه به كمك مسئولان بازی زولا در ایران، بازیكنان یك تیم ایرانی برای نخستین بار توانستند در این مسابقات جهانی بصورت رسمی شركت نماید.
تلاش تیم زولا در ایران برای تولید فضایی تازه در ایران برای رشد ورزش های الكترونیكی و فراهم كردن امكان حضور تیم های ایرانی در عرصه های جهانی برای علاقه مندان و گیمرهای ایرانی قابل توجه و شایان تقدیر است.

در آخر علاقه مندان به بازی های اول شخص شوتر و جنگی، كه تابحال بازی زولا را تجربه نكرده اند دعوت می نماییم ضمن ثبت نام در وب سایت بازی زولا این فرصت را غنیمت شمرده و البته از این تجربه هیجان انگیز لذت ببرند.
همچنین برای گیمرهای زولا كه به این رشته بصورت حرفه ای نگاه می كنند آرزو داریم با حضور درخشان خود در مسابقات جهانی بتوانند علاوه بر دستیابی به جوایز پرارزش زولا، برای كشورمان افتخاری جدید را كسب كنند.
لازم به ذكر است كه بازی زولا در ایران بصورت مستقیم و بدون واسطه با استفاده از تولید كننده این بازی، فعالیت دارد و تنها با استفاده از وب سایت www.zula.ir عرضه می شود، ازاین رو هیچ نمایندگی و یا ناشر دیگری مجوز پخش این بازی را ندارد.
منبع: ویرلن