خالی كردن صندلی بازنشسته ها؛ زمان اقدام وزارت ورزش برای تعیین سرپرست فدراسیون ها مشخص شد

فرم نو: وزارت ورزش خالی كردن صندلی‎های مدیریتی ورزش از حضور بازنشسته‎ها را در اولویت كاری خود قرار داده و به احتمال فراوان از این هفته تغییرات را آغاز خواهد نمود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، وزارت ورزش در شروع هفته جاری میزبان همایش مدیران كل ورزش و جوانان استان های كشور است كه با حضور شخص وزیر ورزش، معاونان وی و مدیران ستادی برگزار می شود. سالن هگمتانه هتل المپیك محل برگزاری این همایش است.
خبرنگار مهر كسب اطلاع كرد كه مقرر است پس از آخر كار این همایش، اجرای قانون منع به كارگیری بازنشسته ها در وزارت ورزش آغاز شود. این قانون پس از تصویب مجلس و تائید شورای نگهبان، ۲۷ شهریورماه توسط رئیس جمهور ابلاغ گردید.
تاكنون اسامی روسای زیادی از فدراسیون ها بعنوان افراد بازنشسته در ورزش مطرح گردیده است اما محمدرضا داورزنی معالون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در یكی از گفتگوهای اخیر خود در این زمینه تنها به نام ۷ رئیس فدراسیون اشاره نمود و اظهار داشت كه مرحوم بهرام شفیع، علیرضا رحیمی، محمد درخشان، مصطفی كریم، سردار صبور، خسرو امینی و احمد ضیایی دوستانی هستند كه تجربه بالایی دارند و در هیات رییسه فدراسیون ها می توانند نقش خوبی ایفا كنند و از فكر و تجربه آنها برای پیشرفت ورزش كشور استفاده گردد.
در هر صورت پس از برگزاری همایش مدیران كل ورزش و جوانان استان های كشور و احیانا از همین هفته شاهد اجرای قانون منع به كارگیری بازنشسته ها در بدنه ورزش خواهیم بود باآنكه قبل از این هم بودند مدیرانی كه به علت بازنشستگی از ورزش جدا شدند.
غلامرضا پارسا مدیركل دفتر ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش یكی از افرادی بود كه به تازگی به علت بازنشستگی جای خویش را به فرد دیگری داد. غلامعلی دانشور هم بنابراین از مدیریت ورزش هرمزگان كنار رفت.