تیم لیگ برتری فوتسال بانوان بدون اسپانسر و قرارداد مالی و تنها با سه امتیاز

فرم نو: سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: تنها دو نفر از بازیكنان با تجربه تیم هیات فوتبال قرارداد مالی دارند و بقیه به خاطر علاقه به حضور در لیگ، بازی می كنند.
زهرا بدلی سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در توضیح عملكرد ضعیت این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: تیممان دیر بسته شد و از لحاظ بدنسازی چند هفته اول را كم آوردیم و سپس چند هفته ای طول كشید تا بازیكنان از نظر بدنی آماده و هماهنگ شوند. از ابتدای فصل به مسئولان تیممان گفتیم كه یك بازیكن باتجربه كم داریم تا بتواند تیم را در زمین رهبری كند وتمام كننده قابلی باشد.
وی در این مورد اضافه كرد: اگر از تمام مربیانی كه با تیم ما بازی كردند بپرسید تایید می كنند كه خیلی حمله می نماییم اما تمام كننده خوبی نداریم. این مورد هم به خاطر بی تجربگی بازیكنانمان است چون برای نخستین بار در این سطح كار می كنند. اكثرا آنها بچه های آموزش و پروش و كسانی هستند كه حتی در لیگ دو هم كار نكردند. یك سری از باخت هایمان به خاطر این بی تجربگی بود اما برای دور برگشت برنامه داریم كه از چند تیم نتیجه بگیریم. در انتها نیم فصل اول دو بازی سخت با تیم های نامی نو و صنعت فجر شیراز داریم كه امیدواریم از یكی از آنها امتیاز بگیریم.
بدلی جذب اسپانسر را شرط جذب بازیكن در نیم فصل لیگ فوتسال بانوان دانست و بیان كرد: اسپانسر نداریم اگر مسئولان حمایت كنند كه به یك بازیكن با تجربه نیاز داریم در غیر این صورت فكر نمی كنم بتوانیم كسی را جذب نماییم.
وی در ادامه به نداشتن قرارداد مالی بازیكنان این تیم اشاره نمود و اظهار داشت: فقط با رویا كلاته و مریم رضاپور كه باتجربه های تیم هستند، قرارداد مالی بستند. ولی هیئت فوتبال سنگ تمام گذاشته و تمام رفت و برگشت هایمان با پرواز است و با اینكه وظیفه ای برای تیم داری ندارند اما خوشبختانه مسئولان خیلی خوب حمایت می كنند. با حساب اینكه بازیكنان تیم به بازی در لیگ علاقه داشتند و چون برای نخستین بارشان است در این سطح كار می كنند قرارداد مالی نبستند.
سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی به شرایط قرعه كشی لیگ پس از انصراف اولیه تیم نامی نو اعتراض كرد و اظهار داشت: بعد از انصراف تیم نامی نو، همه تیمها پیش از بازی با ما یك هفته استراحت دارند كه در واقع به نفع حریفان ماست. این مورد فقط برای تیم ما اتفاق افتاده كه مسئولان برگزاری باید فكری به حال آن كنند.
بدلی در انتها و در مورد این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: هم اكنون تمام تیم ها دغدغه مالی دارند یعنی اكثرا حمایت نمی شوند و در نتیجه بازیكنان بی انگیزه هستند. فكر می كردیم با قهرمانی تیم ملی در آسیا اسپانسرهای خوبی از فوتسال بانوان حمایت كنند. متاسفانه این روند پیش نرفت و بنابراین تیم ها مثل فصل های قبل شور و هیجان ندارند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته دهم لیگ برتر فوتیال بانوان تیم پارس آرا شیراز را پیش رو دارد.